Telefonie-oplossingen
Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.
Naast onze telefonie-oplossingen bieden wij aanvullende diensten, die specifiek zijn afgestemd op de praktijkomgeving van huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten en andere zorgverleners
U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.
GespreksopnameWij bieden voordelige belbundels voor huisartspraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.
Speciale belbundelsU ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.
BereikbaarheidIs uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega's.
DoorschakelingBereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.
FallbackWij koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien wie belt.
HIS-koppelingUw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.
Mobiele integratieMet een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.
WallboardsOp het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.
TelefooncentralesEen headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.
HeadsetsEen wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.
WachtkamerschermenPortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.
Veiligheid aan de deurContact Advitronics
U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. In het geval van storing, zijn wij 24/7 bereikbaar.
Praat met ons!