Wallboards

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid van de praktijk. Wanneer de wachttijd oploopt, kan er gelijk actie ondernomen worden door bijvoorbeeld een extra assistente op te schakelen.

Het scherm geeft de volgende items weer:

  • Totaal aantal oproepen
  • Aantal spoedoproepen
  • Aantal patiënten in de wachtrij
  • Wachttijd van de langst wachtende
  • Wachttijd van de spoedoproepen
  • Aantal ingelogde assistentes
  • Dag statistieken
  • Statistieken per assistente

U kunt desgewenst andere items toevoegen. Ook kan de informatie van meerdere wachtrijen op het wallboard getoond worden.

Samenvatting wallboard

  • Real-time inzicht in de bereikbaarheid van de praktijk(en)
  • Mogelijkheid om direct assistentes op te schakelen
  • Inzicht in meerdere wachtrijen mogelijk

Wilt u meer weten omtrent Wallboards? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. 

Wellicht interessant voor u?

Advitronics-Telecom-Wachtkamerschermen

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

Wachtkamerschermen
Advitronics-Telecom-Telefooncentrales

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Telefooncentrales
Advitronics-Telecom-Headsets

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Headsets

Advies op maat