Telefonie voor zorggroepen en gezondheidcentra

Advitronics Telecom begrijpt als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar te zijn. Al ruim 30 jaar leveren wij telefonie-oplossingen aan de eerstelijnszorg en huisartsen in het bijzonder. Een groeiende groep zorgverleners weet dat wij altijd een oplossing op maat bieden, zowel op basis van praktijkcentrales als hosted telefonie-omgevingen. Ons streven is ervoor te zorgen dat onze klanten zorgeloos bereikbaar zijn. Veiligheid en betrouwbaarheid staan daarbij voorop.

Voordelen van één platform

Ons telefonieplatform biedt vele mogelijkheden om de bereikbaarheid van praktijken te vergroten. Of er nu gebeld wordt met een praktijkcentrale of hosted telefonie-oplossing, in alle gevallen is een optimale samenwerking op het gebied van telefonische bereikbaarheid mogelijk tussen praktijken en locaties. De voordelen van één telefonieplatform:

  • Verdeling wachtrijmanagement tussen praktijken
  • Centrale beantwoording inkomend telefoonverkeer (triage callcenter, virtueel callcenter)
  • Thuiswerkplekken met alle faciliteiten (opschalen bezetting)
  • Vakantiewaarneming door aanwezige praktijken
  • Real-time inzicht in telefoonverkeer per praktijk (wallboard)
  • Periodieke bereikbaarheidsrapportages per praktijk

Applicaties

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

Gespreksopname

Wij bieden voordelige belbundels voor huisartspraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Speciale belbundels

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Bereikbaarheid

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega's.

Doorschakeling

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

Fallback

Wij koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien wie belt.

HIS-koppeling

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

Mobiele integratie

Producten

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Wallboards

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Telefooncentrales

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Headsets

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

Wachtkamerschermen

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Veiligheid aan de deur

Advies op maat

Contact Advitronics

U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. In het geval van storing, zijn wij 24/7 bereikbaar.

Praat met ons!