Telefonie voor apotheken

Optimale bereikbaarheid van uw apotheekpraktijk. Als zorgverlener en ondernemer wilt u hoogwaardige diensten leveren. Goede telefonische bereikbaarheid en actuele informatievoorziening in uw apotheek dragen hieraan bij. Dat vraagt om een communicatieomgeving, waarmee u in staat bent om goede zorg én service te verlenen aan uw patiënten. Dat begrijpen wij bij Advitronics. Wij leveren al 30 jaar communicatieoplossingen aan de eerstelijnszorg.

Wilt u bellen via VoIP?

VoIP staat voor Voice over IP. Dat komt neer op bellen over een breedbandverbinding. Bellen via VoIP kan zowel met een telefooncentrale in uw apotheek als met een hosted voice oplossing, waarbij u gebruik maakt van een (gedeelde) centrale in de cloud.

Wisselt u vaak van werkplek?

Ook wanneer u rondloopt of van werkplek verandert, wilt u goed bereikbaar zijn. Dat kan door onze draadloze handsets of mobiele telefoons te integreren in uw telefonieomgeving.

Heeft uw apotheek nevenlocaties?

U kunt meerdere locaties aansluiten op dezelfde telefonievoorziening. Gesprekken kunnen zo eenvoudig worden doorgezet naar collega’s op een andere locatie. Onderling bellen is kosteloos.

Wilt u een snelkoppeling met uw AIS?

U wilt uw telefoonverkeer zo efficiënt mogelijk afhandelen. Door uw telefonievoorziening te koppelen aan uw AIS, ziet u op uw scherm wie er belt en kunt u direct het juiste dossier openen. Uitgaande gesprekken kunt u met één muisklik opzetten vanaf uw scherm.

Wilt u de verkoop van producten stimuleren?

Op een wachtkamerscherm kunt u de producten onder de aandacht brengen die in uw apotheek verkrijgbaar zijn. Tevens kunt u het beeldscherm gebruiken om informatie te delen over uw apotheek en om tips en gezondheidsadviezen te geven.

Biedt u graag extra service aan uw cliënten?

Dat kunt u realiseren door gratis WiFi aan te bieden in uw apotheek.

Advitronics-apotheken

Applicaties

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

Gespreksopname

Wij bieden voordelige belbundels voor huisartspraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Speciale belbundels

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Bereikbaarheid

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega's.

Doorschakeling

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

Fallback

Wij koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien wie belt.

HIS-koppeling

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

Mobiele integratie

Producten

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Wallboards

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Telefooncentrales

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Headsets

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

Wachtkamerschermen

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Veiligheid aan de deur

Advies op maat

Contact Advitronics

U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. In het geval van storing, zijn wij 24/7 bereikbaar.

Praat met ons!