Integratie met uw HIS of ander informatiesysteem

Wij zoeken automatisch de patiënt er voor u bij in het HIS of ander informatiesysteem wanneer een patiënt uw praktijk belt. Met één druk op de knop opent u het juiste dossier wanneer een patiënt belt. Zo kunt u de patiënt sneller, efficiënter en persoonlijker te woord staan. Ook kunt u direct vanuit uw informatiesysteem uitgaande gesprekken opzetten. Dit kan als wij uw telefonie-omgeving integreren met uw informatiesysteem. Tijdwinst, minder werkdruk en een grotere patiëntgerichtheid.

Direct alle informatie van de patiënt op het beeldscherm; uw telefonie-omgeving kan geïntegreerd worden met HIS-pakketten zoals:

Zo werkt HIS-integratie van Advitronics

Telefonie-integraties voor de eerste lijn

Naast HIS-integraties voor huisartsenpraktijken heeft Advitronics ruime ervaring met het koppelen van andere informatiesystemen, zoals HAPIS-, AIS- en TIS-systemen voor huisartsenposten, apotheken en tandartspraktijken. Koppelen wij nog niet met uw informatiesysteem en wilt u ook graag een efficiëntere en persoonlijke benadering van uw patiënten? Laat het ons weten!

klantervaring

Doktersassistente Saskia over de HIS-integratie

lees het hele verhaal
“De HIS-integratie is voor ons dé oplossing in het efficiënter afhandelen van telefoongesprekken. Bij elk inkomend gesprek verschijnt het telefoonnummer en de naam van de beller op mijn pc en met 1 druk op de knop open ik het patiëntendossier of woonverband dat bij het nummer hoort. Echt ideaal!”

Saskia Kool

Doktersassistente
Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor praktijken in de eerstelijn in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

HIS-integratie

Waarom Advitronics HIS-integratie?

  • Automatische patiëntherkenning

    Bij inkomende gesprekken ziet u direct op uw beeldscherm wie er belt. Met één klik worden het woonverband of het patiëntdossier op uw beeldscherm getoond. Zo heeft u een persoonlijk en efficiënt gesprek.

  • Patiëntendossiers makkelijk updaten

    Als een patiënt belt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan dit nummer eenvoudig toegevoegd worden aan het patiëntendossier. Zo blijven uw dossiers altijd up-to-date.

  • Eenvoudig aanmaken terugbelverzoeken

    U kunt eenvoudig een terugbelverzoek aanmaken. Wij koppelen het telefoonnummer en de naam van de beller aan het terugbelverzoek. We sturen u of uw collega een email met het terugbelverzoek.

  • Direct bellen vanuit het informatiesysteem (click-to-dial)

    U kunt snel en gemakkelijk vanuit uw informatiesysteem uw patiënten bellen. In uw informatiesysteem kiest u de patiënt die u wilt bellen en we zetten het gesprek direct voor u op.

Informatiesystemen

Advitronics heeft telefonie-koppelingen met onder meer de volgende informatiesystemen gerealiseerd: Bricks, Medicom, MicroHIS, OmniHis, Promedico ASP en CompuGroup Medical. Heeft u een ander systeem? Neem contact met ons op. Mogelijk kunnen wij een koppeling realiseren.

vragen?

Jan vertelt u graag meer over HIS-integratie

meer info over HIS-integratie?
vraag adviesgesprek aan